Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proces zavádění formativního hodnocení na základní škole EDUCAnet
Buršíková, Hana ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Sak, Petr (oponent)
V teoretické části této diplomové práce jsem se zaměřila na vysvětlení některých základních pojmů spojených s hodnocením. Zmínila jsem možnosti různých způsobů hodnocení a poukázala na pozitiva i limity spojené se změnou hodnocení, jež jsou výsledkem vlastního pozorování a zkušeností. Přístup k hodnocení žáků jsem představila v praktické části této práce. Závěrečný výzkum byl soustředěn na postoje žáků ZŠ EDUCAnet ke školnímu hodnocení. Cílem zkoumání bylo zjištění, který typ formativního hodnocení žáci preferují. Pozornost jsem věnovala motivaci žáků a jejich přístupu k práci s chybou.
Jazyk Šimona Lomnického z Budče
BLÜMEL, Martin
Tématem diplomové práce je analýza jazyka Šimona Lomnického z Budče v díle Instrukcí aneb Krátké naučení hospodáře mladého... (1586). Práce podává charakteristiku hláskoslovné, tvaroslovné a lexikální stránky jeho jazyka. Hlavní pozornost je věnována slovní zásobě a její analýze z různých hledisek včetně frazeologie. Cílem práce je zhodnocení jazyka Šimona Lomnického jako představitele dobového jazyka z přelomu 16. a 17. století.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.